Sköna natur ♥

Naturfotografier • 2011-04-22 • 22:07:20

Här kommer några bilder som jag tog igår! :) Ska ha upp fler, och jag sitter här och klurar på om jag ska ladda upp dem i samma inlägg eller om dom får komma i ett eget... Hmmm. Vilket problem :o (!!)










• Sony Alpha200 + Minolta AF MACRO 50mm 1:2.8 (32) •
Haha gillar att jag skriver det som så prydligt står på objektivet, utan att ha en smärre koll på vad allt egentligen betyder ;D


Skickade kommentarer
Postat av: ~HiLLe~ FOTO&HÄST

Gud så fina bilder! :D Härliga å riktigt våriga ;)

2011-04-23 @ 21:05:38
URL: http://tantparkkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!