Lillhästen & Jag

Seven Seat ♥ • 2011-04-26 • 20:34:10

Här kommer den enda visbara bilden som togs på hoppkursen :) De andra va lite blajiga (förlåt mamma xD), där det saknades ett öra eller en mule eller så :p Så kan de va! Ska försöka fixa ett fototillfälle i helgen, om jag inte är alltför sjuk vill säga ;o
Kanske inte är den bästa bilden att gå på, men tror ni inte att Seven skulle passa bra i tränset? :DDD nej usch, jag ska inte köpa en massa sånt.. Neeeejee. Men ni får skriva vad ni tycker ändå :D


Älskar mina vackra kläder, samt lilla slembobban på hjälmen ;D stiligt värre! Men jag är ingen märkesryttare... Lägger pengar på annat :) Och framför allt så sparar jag!

Skickade kommentarer
Postat av: Emma

amanda sparar till nya träns åt seven!:) hhaha, vrf ha märkeskläder...man rider ju inte bättre för att man har dyra kläder. + att man är i ett stall, då ska man var stallklädd:)<3

2011-04-26 @ 21:12:54
URL: http://liiveyourdream.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!