Glad Påsk!

Vardag • 2011-04-21 • 12:59:53

Ääääntligen fick jag ge mig ut i skogen för att fota :') Övertalade pappa lite snällt sådär, att fixa bilderna på en annan hårddisk (eller ja, det fick bli ett USB-minne) så att jag kunde få fota lite idag :D Och det gjorde jag förstås. Gick ut direkt efter att sömniga jag klivit ur sängen, och först stod jag där i trädgården och visste inte riktigt vad jag skulle plåta. Gick som sagt trögt i början, men sen när jag väl kom igång var det jättekul :)) 
   Blev ungefär 240 bilder på en halvtimme (sen skrek min mage), som jag troligtvis kommer kunna gå igenom imorgon, inte idag. Ska snart åka till stallet och kommer hem nio ikväll :p och då ska jag väl inte sätta mig framför datorn för att redigera bilder som lär ta några timmar :p

Och Glad påsk på er alla! :)) Äter ni mycket godis idag då? :D Eller när är det man äter godis? ;o eller gör man det överhuvudtaget? :o

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!