Amanda har ingen fantasi att komma på rubrik

Vardag • 2011-04-25 • 19:56:29

MAMMA vad länge sedan det var jag skrev något här, känns det som :o så dags nudå! :D Har cirkus en kvart på mig, för om en kvart börjar TOTAL Blackout på femman som absolut inte får missas. Finns nog inget roligare program... ♥
Idag är dagen efter hoppkursen som höll på Lördag-Söndag. Har varit så trött när jag kommit hem, så jag har inte orkat skriva nåt här :p haha sad. Men sant! Skriver nu istället :)

Hoppkursen gick bra. Kändes konstigt att rida för någon annan än Jenny, men det är nyttigt! Att få kritik från helt andra människor är jättenyttigt. Seven var lite stressad (eller jao, inte så lite), men vi kom rätt snabbt fram till att det berodde på så mycket bommar och hinder på en gång, haha. Blev lite mycket för lillhästen. Så lördagen stressade han runt rätt rejält. Söndagen däremot var mycket lugnare! :D Tills hopptävlingen, haha. Då kom turbopollen i honom fram, och jag tror att Jelena blev lite skraj. Haha "Du FÅR inte rida sådär snabbt! Det är LIVSFARLIGT!". Grundhoppningen gick bra mycket fortare än omhoppningen, precis som förra gången. Och sååklaart var jag 3 (eller var det 2?) hundradelar långsammare än Lollo på Flingan :p Men jag är grymt nöjd ändå :) Och blå är ju min favoritfärg :D

Ska försöka hinna fixa bilderna idag, eller kanske imorn. Mami plåtade ju mig o Seven lite smått. Har inte ens hunnit (eller har jag bara inte orkat?) föra över bilderna till datorn än :p bara snabbkollat dem i kameran. Imorn börjar ju skolan, och jag har inte pluggat ett endaste dugg det här lovet. Herreminje vad sjukt jobbigt det kommer bli. Ajajajajajajajajaj. Får ångest när jag tänker på det. Men förhoppningsvis dör jag inte, och förhoppningsvis får jag inte IG i nåt ämne ... :/ Jag ska överleva detta!!! :D


Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!