Massor kvar!

Vardag • 2012-09-18 • 19:32:27

Tittade igenom bilderna från i söndags nu, och hitta en massa bilder som va fina men som jag liksom inte la märke till, haha. Kanske för att dom va lite lika dom som jag valt, kanske... Hur som helst, dom får komma i ett inlägg senare. Sparar dom till tjärvare tider!!!

Seven va klockren idag. Hade som mål att han skulle bära sig och jobba i traven, och jääklar vad han pumpade. Längde även stiglädren ett hål och kom åt honom mycket mer. Tänk vad ett ynka hål längre kan göra! F*n vad cool han är, den där hästen. Så jäkla tuff. Har tänkt göra ett helt inlägg om honom, vars länk jag ska trycka in i menyn ngnstans oxå :) Kan bli kul hehe

Nuurå... Har galet mycket plugg. GAAALET. Men skönt att det är praktik nu två veckor :) är hemma i stallet och även fast jag kanske inte lär mig så himla mycket nytt är det så underbart att bara få gå runt på platsen där man verkligen känner sig som hemma... Underbart. Och dessutom gör man ju så mycket nytta! 

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!