Enskild hästblogg och fotoblogg?

Vardag • 2012-12-10 • 20:47:40

Helt ärligt, jag vet inte vad jag ska göra med Snoozam längre. Vad är temat? Allt är så spårat att jag inte har en blekaste vad jag ska skriva om, därav bristen på inlägg senaste tiden skulle jag tro. Vill ha en Seven-blogg och en fotoblogg... Och då lämna Snoozam (för gott?). Har upptäckt att allt mitt experimenterande i kodmallen har stökat till bland annat hur många inlägg som visas på bloggen och det är riktigt, riktigt pest...
 
Tankarna går... Ojojoj... Ngn med åsikter? 

Skickade kommentarer
Postat av: emma

HEJ AMANDA! JAG TYCKER ATT DU SKA HA DENNA SOM FOTO BLOGG. OCH GÖRA EN NY HÄSTIG SEVEN BLOGG! FAST DU SKA SÅKLART ORKA MED ATT HÅLLA TVÅ BLOGGAR IGÅNG! MEN DET BLIR ASBRA VAD DU ÄN GÖR MANDIS. HTTP://SPRINGARENSEVEN.BLOGG.SE VAR SUPER SÖT<3 KRAAAAAM

Svar: AW EMMA GU SÅ SÖT DU ÄR :D ! <3 JA EXAKT, VILL HINNA MED BÅDA. ÄR SUPERTAGGAD PÅ SPRINGARENSEVEN OCH BARA SEVEN-INLÄGG, DE BLIR BRA DE HÄR TROR JAG! FAST MAN VET JU ALDRIG NÄR DET GÄLLER MEJ HÄHÄHÄHÄHÄEEEEEHEHE KRAAAAAAAAAM !!!!!!
amaluna.blogg.se

2012-12-11 @ 09:43:34
URL: http://emmathyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!