Ryggvärmare whoop whoop

Hästprylar • 2012-10-17 • 22:41:18

Drog till Hööks idag och införskaffade en Back on Track ryggvärmare till min kära pollebus.
Precis vad han behöver då han lätt blir spänd över rygg och länd!
Glömde fråga i kassan om man ska liksom "vänja in den" eller om det inte behövs. Jag antar att det är som en spikmatta; man har den en liten stund till att börja med, och sen kan man successivt öka användningstiden.
Jag kör på de i alla fall. Hoppas det funkar!!
 
Har redan idéer på vad man kan göra ifall täcket åker bak (dessutom ska man ju ha täckesgjord för att det överhuvudtaget ska ligga stilla, hehe).
Såg en bild på Google där en tjej hade köpt ett stigläder som hon utrustat med fårskinn och som hon satt i öglorna i fram.
Eller kanske en brösta? Uppfinningar och lösningar finns de många av!
 
Nu ska jag sova. Fett skönt att papi kan skjutsa/släppa av en vid Akka imorn. Får sova en timme extra och det är ju faktiskt inte helt fel! :) Sov gott!

Skickade kommentarer
Postat av: Pucko

Du har helt rätt, man ska vänja in hästen med Back on Tracken. Det har iaf jag lärt mig och läst att man ska göra :)

2012-10-19 @ 16:27:09
URL: http://livetmedpucko.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!