Kallt och ruggigt...

Vardag • 2012-10-27 • 21:32:54

Red ut en svängis idag med syrran, jättemysigt när solen va framme, när den sen liksom försvann blev det liksom lite kallt. Ehehe... Några minus och man typ dör? Hoppas man blir lite tåligare när vintern kommer... Har kommit på värsta suuperidén för att hålla sig varm när man rider, men det tänker jag inte avslöja än hehe (man vill ju inte att ngn annan ska ta idén och typ sälja miljontals och bli miljonär, right?). Skönt med lite sol idag i alla fall! Det tackar vi för :) kan behövas när det väntas regn nästa vecka -.- ....
 
Sevenbebis har nog gått och fått lite mugg, tror jag. Han har aldrig fått det förut, men egentligen är jag inte förvånad med all den här vätan som varit... Nu jäklar, här ska det plåstras om ordentligt! Bäst att bomba med salvor och skötsel innan det bryter ut ordentligt. Ryggen har blivit grymt mycket bättre, troligen tack vare all massage och värmande jag masserat in. Känns bra! 
 
Tycker jag ska ta mig i kragen och fixa lite kattbebisbilder, eller hur? Dom har blivit jäättestora, haha. Och ännu gulligare. Hur underbart är det inte att ha alla fem missar i knät när man ligger på soffan och sover, eller ha två stycken sovandes på halsen och kurrandes i örat? Lilla Morris verkade oxå gilla att snutta mig på örsnibben... Det är terapi. Den bästa terapin mot det här höstmörkret... 
 
 

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!