h.u.v.u.d.v.ä.r.k

Vardag • 2012-10-19 • 14:27:08

Är nu inne på tredje dagen med en äcklig huvudvärk. Igår blev den mycket värre så jag fick skita i ridningen och åka hem och vila :(
Helt galet vad ont det kan göra! Gick och la mig halv 9 efter att ha tagit muskelavslappnande, och hade ändå huvudvärk kvar imorse.
Stannade alltså hemma från praktiken, och det var nog tur... Gick o la mig igen efter att ha gått upp och gjort mig iordning för att åka iväg (men insåg att jag inte skulle palla) och sov till tolv.
Bra där, sova typ 15 timmar?
 
Huvudvärken är inte bättre precis, men jag känner mig lite mer utvilad (vore konstigt annars). Som vanligt vet jag inte om det är migrän eller inte, men får nog gå och kolla upp det ;/ måste även kolla om det finns ngn allergimedicin mot katter, hehe...
Jag är ju egentligen allergisk mot katter/pälsdjur, så med 8 st i huset blir det mycket nysa av!

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!