En brösta får det bli

Hästprylar • 2012-10-21 • 16:07:00

Här är en liten bild på Sevens nya ryggvärmare. Har inte märkt av någon jättestor förändring på de tre gånger han haft den på sig,
men tillsammans med mycket massage och värmande arnikasalva så tycker jag att hans spända rygg faktiskt har blivit lite mjukare :)
Jag älskar när man ser resultat! Och efter så kort tid. Men i det här fallet är det väl mest massagen som har bidragit till att ryggen blivit bättre
och inte så mycket ryggvärmaren, hehe. 
 
Dock åker den bak, precis som jag misstänkte. Så jag får nog köpa mig en brösta.
Om jag hittar något gammalt stigläder ska jag prova det, men skulle gärna vilja ha resår så att han inte blir strypt, heh.
Fast det är kanske inte så stor skillnad jämfört med täcke? Aja, får prova :))

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!