PLUGGA PLUGGA PLUGGA stenhårt

Random Motiv • 2012-08-21 • 17:03:44

Tredje dagen i skolan idag efter lovet.
Fredagen va tung som f*n trots att vi bara hade informationsdag i princip. Gårdagens besök på Säva med ettor + treor lämnade jag med fet huvudvärk och idag va allt toppen. Haha typ. Smakade skolans kaffe med socker och grädde och det gör jag inte igen, urk på de. Hemmagjord kaffedrink ska de va! 

Nu ska jag sätta mig o göra några småläxor, sen ska jag redigera bilderna jag nyss va ute o fotade :) pallar inte fortsätta med semesterbilderna idag, heh. Finns det nytt o fräscht tar man ju hellre de! I alla fall den här gången ;)







Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!