Dressyrsadel: √

Hästprylar • 2012-08-24 • 12:22:35

För någon vecka sen hittade jag en dressyrsadel på hästnet som jag faktiskt vet passar på Seven, då en kompis hade en sån till sin häst förut och den passade. Lyckligtvis var jag den första som mailade och då fick jag köpa sadeln! Pappa hämtade den i Uppsala på Bussgods i onsdags, och igår fick jag prova den på hästen och rida i den.

Den va så sjukt skön och den låg bra på hästen också. Däremot måste jag ha svanskappa på, och det kanske inte är det allra vackraste men det är funktionellt - och det funkar. Men jag har ju alltid sett honom som en liten ponny, så why not? Så äntligen har jag fått mig en riktig dressyrsadel. Det här känns fett bra!!! Nu ska inhandlas dressyrträns och dressyrschabrak! Jippiiee!


Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!