Bruunt

Hästprylar • 2011-09-02 • 20:13:50

Nu har jag kommit in i en brunperiod känner jag!
Plötsligt är allt brunt väldigt snyggt... ;o blev sugen på de här från Hööks :))


Inte dyra och de ser ändå rätt trevliga ut :) De som kommenterat hade skrivit att de va lite stela... Lite nejtack, men man kanske kan prova dem ändå :p hehehe...

Och den här oxå!!


Hittills har jag tyckt att det inte passar att matcha svart och brunt, men nu har jag faktiskt börjat ändra mig lite. Har känt att båda färgerna är basfärger och kan inte matchas tillsammans... Vad tycker ni? :)

Skickade kommentarer
Postat av: CarroBarr

Brunt är faktiskt skitsnyggt!!!

2011-09-04 @ 13:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!