Schockemöhle Green Tea

Hästprylar • 2011-11-01 • 21:36:00

Har helt fastnat för Schockemöhle's schabrak o huvor o lindor o ja, hela rubbet. Schockemöhle som helhet! Tror jag börjar bli en liten märkesnörd, hehe. Even though jag inte har råd med nåt ;P

Jag har ju alltid älskat marinblått, och har alltid bara sett allt som är marinblått. Men nu börjar jag plötsligt se alla andra färger (!), såsom brunt o grönt, till exempel. Är helt såld på schabrak+huva i färgen green tea från Schockemöhle. Problemet är väl bara att det inte matchar mina blåa kläder jag har nu... Suck. Om pengar växte på träd i min trädgård hade jag ju kunnat köpa på mig nya, egna kollektioner heeela tiden, men nu har jag ju inga sånna träd tyvärr :p too bad!

Ett par ridbyxor som jag alltid älskat är Jeanie från MH, de blåa ofc. Sen hände nåt där, och jag fick upp ögonen för de röda. Mumma! ♥ Tror jag ska önska mig några sånna i julklapp, mehehe... SYND med stora bokstäver att inte DE fanns i grönt! Kanske hur som helst hade blivit lite föör mkt med schabrak+byxor i samma färg men WTF ♥ :))


Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!