Du får mitt hjärta att smälta

Seven Seat ♥ • 2011-06-02 • 23:11:31







Idag när jag gick till hagen för att fota hästarna lite, så ropade jag som vanligt på lillhästen. Som snabbt och nyfiket och med öronen framåtspetsade kollade på mig. Jag ropade igen. Han började genast gå mot mig, med öronen framåt ända tills han kom fram till mig och la sitt stora huvud i min famn.

Sen på kvällen när jag skulle fylla vatten i hagen, såg jag hans flugpannband ligga några meter från mig - han hade lyckats ha av sig den (jag är inte förvånad). Jag plockade upp den och gick till hästen för att ha på den igen. Ropade som jag brukar, och hans huvud flög upp. Jag ropade igen, han började gå. Mötte mig och kraschade sitt huvud in i min famn. Jag satte på flugpannbandet, pussade på honom och sedan skulle jag gå igen. Och han följde efter mig. Gick troget precis bakom mig, med några centimeter kvar till min rygg, med sänkt huvud. Min trogna vän. Jag höll på att dö när jag kom till grinden, när han insåg att han inte kunde följa mig längre.
Förstår ni nu varför jag älskar honom?

Skickade kommentarer
Postat av: ~HiLLe~ FOTO&HÄST

Hahah aww vad sött. x) Ni är passar verkligen ihop! :D

2011-06-03 @ 10:14:20
URL: http://tantparkkila.blogg.se/
Postat av: Johanna

vilka söta bilder, tyckte den sista bilden var finast :D Lite mera annorlunda liksom ;)

sv: hihi, jasså :D där ser man vilket sammanträffande :D

Jo men precis, åh nu blev jag jätte sugen på att köpa ett ir-filter :o dock får väll det vänta ett bra tag ;)

2011-06-06 @ 01:11:10
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!