Tionde juli

Naturfotografier • 2011-07-23 • 22:07:49

Några bilder från andra dagen på semestern.
Och ne, det är kanske inte är så många bilder från vissa dagar, men det beror väl antagligen på att jag inte fotade nåt den dagen. Eller så är det bara massa skit, haha! :p Men det är många familjebilder och många knäppa-kort-väldigt-snabbt-så-att-bilderna-blir-dåliga bilder. Typ.

Den här dagen drog vi iaf från Trosa, till Västervik. Och därimellan stannade vi någonstans och köpte glass på en glassrestaurang som jag tror Papi sa va Sveriges största/bästa/whatever. Ja, på själva glasskafét va de skeetamaffiga glassar, stora i stora glas med rökbomber o allt. Coolt :D Men kön dit va vääldigt lång, så vi tog den lite kortare kön och köpte "vanliga" strutar med glasskulor. Mumsigt värre! Kan ju säga såhär: jag gufsade fett mycke glass under den här resan. Fett mycke! :D




Ovan: Den där polkaglassen ser ju inte helt fel ut.. Och det där va ändå en diskret glass :o ni skulle ha sett dom andra!
Nedan: Vacker solnedgång i Västervik.


Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!