Rösta!

Fototävlingar • 2011-08-08 • 21:39:25

Haha, fick en trevlig liten överraskning idag när jag kollade mailen.
Min bild på ridskolehästen Mysak kom med som en av de 12 finalisterna av totalt 3.000 bilder i Granngårdens bildtävling. Glad blev jag! :D Just nu ligger jag på femte plats, och jag bryr mig inte om jag inte vinner. Spelar faktiskt ingen större roll. Det va en kul grej, och jag kom med som en finalist! Det är en seger bara det enligt mej :D

Om du vill får du jättegärna rösta på mitt bidrag! Men om du ser en annan bild som du tycker ska ha din röst så får du såklart rösta på den, haha. Det är ju trots allt ett fritt land vi lever i.




Skickade kommentarer
Postat av: Rebecka

Har röstat på bilden nu! :)

Den var så himla snygg så var bara tvungen o göra ett inlägg om den på min blogg ;) skrev att de skulle rösta på den också, hihi, eftersom jag inte har någon o tävla med kan jag ju hjälpa dig på traven :D



länk till inlägget :http://simgrisarna.blogg.se/2011/august/sa-cool-bild-varld-o-vinna-eller-hur.html#comment

2011-08-09 @ 21:03:57
URL: http://simgrisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!