(kort) Uteritt i åska

Seven Seat ♥ • 2011-08-09 • 19:42:54

Idag bestämde jag o Lollo oss för att rida ut och kolla in alla blivande stubbåkrar :D
Seven kändes sjukt taggad men kontrollerad, förutom att jag fick halvkramp i axlarna pga spänningar som kom för att jag fick hålla honom ganska hårt ;p Funderar på att köpa ett kimblewick/jaktkandar för att underlätta ridningen i skogen eftersom han blir så stark... Men då kommer man ju till det där problemet vad man ska ha för mundel, om man ska ha oledat med tungfrihet, oledat utan tungfrihet, tvådelat, tredelat... Ja ni, det finns mycket att välja på! :p

Jaja, tillbaks till ritten! Haha, vi kom inte så väldans långt innan det började åska ordentligt, och dessutom regna, så vi bestämde oss för att rida hem igen. Åskan dampa loss när vi kom tillbaka så både jag och Lollo va rätt nöjda med vårt beslut :D

Skickade kommentarer
Postat av: Rebecka

- det var så lite så! :)

2011-08-10 @ 09:50:24
URL: http://simgrisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!