Galoppaa!

Seven Seat ♥ • 2011-08-01 • 20:03:39

Idag red jag lillhästen på min lilla favoritåker bredvid ridhuset.
Tränade galopp, mycket i vänster eftersom han har svårt med vänster galopp. Höger är klockren, men inte vänster...

Hursomhelst, han va så sjukt mjuk sen när jag galopparbetat klart. Det kallar jag att dansa!

Har inte så mycket mer att skriva, faktiskt. Är lite trötter idag, vill så mycket men det finns ingen möjlighet till allt jag vill. Kanske tar en bloggpaus några dar eftersom jag inte har någon fantasi, och ingenting att skriva om känns det som. Orden kommer inte.. Troligen beror det på min lilla tröttsvacka, vem vet?


Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!