Tvspelsweb.se

Fototävlingar • 2011-04-17 • 16:05:46

Tänkte jag skulle vara med i en tävling som Tvspelsweb anordnar på fb. Temat är närbild, och jag tänkte vara med, med ett så tråkigt motiv som blommor :/ Hittar faktiskt inte bilderna på humlor och sånna små djur som jag plåtat genom åren :( Så är det alltid, när jag behöver en bild hittar jag den inte. Alltid :p

Kan inte riktigt bestämma mig med vilken av dessa bilder jag ska tävla med. Tror det blir den översta :) Vad tycker ni?




Skickade kommentarer
Postat av: Matilda P

Jag tycker den blåa är jättefin :D:D

2011-04-17 @ 19:00:28
URL: http://blueanemone.blogg.se/
Postat av: ~HiLLe~ FOTO&HÄST

Hih, tycker nästan den blåa mer. Den översta var hur fin som helst. Men inte mycker att "titta på", ögonen dras mer till den blåa å dens awesum färg. x)

Synd att du inte hittar de andra bilderna med humlor å sådant. För de här var skit fina, men du har även ännu finare. Någon med en typ grön/gulfjäril på är något av de finare bilderna jag har sätt. :D

2011-04-18 @ 10:37:16
URL: http://tantparkkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!