Rackarns.

Hästprylar • 2011-04-26 • 20:13:11

Rackarns satans korvsniglar. För två saker.
1. Jag har blivit smittad av mami o papis hemska förkylning :'O Fick bajsont i halsen idag när jag kom hem efter skolan. Så, nu väntar några dagars halsont som gör att jag knappt kan prata eller svälja + huvudvärk + snuva + nysattacker (som redan börjat de oxå). Fett kul :( Jag som ska ha muntliga nat. i engelska på fredag. Awesome tajmat ;)
2. Jag har hittat nya hästsaker jag vill köpa. ATTANS. Jag ska inte köpa fler saker! :( Men ack så kär jag är :') Består av tre saker, tyglar + träns + pannband. Tyglar och träns från Hööks, och ett klassiskt nötbrunt GG-pannband med mässingfärgat smycke. ÄLSKA! Har alltid velat ha ett sådant pannband, men har inte hittat ett träns/huvudlag med bra nosgrimma som jag vill ha. Nu är det hittat! Men hela rubbet kostar lite :( 907:- går alltihopa på. Visserligen kanske inte tyglarna behövs, men dom är oxå finfina :D Nice med tygelhakar haha :D


Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!