Hösten

Vardag • 2011-09-14 • 17:47:42

Idag när jag satt på bussen till stan/skolan märkte jag att det börjar bli höst på riktigt nu.
Löven har ändrat färg och ligger dessutom på marken på vissa ställen. Och det är nu i början man ska ge sig ut o fota! Det går fort innan alla löv är borta och alla kala träd är framme. Och leran och kylan och vätan. Allt det trista. Synd bara att jag inte vet VAR jag ska plåta nånstans! :((( Grr jag önskar att jag hade mera tid oxå. Så jag hinner med ALLT jag vill göra. Det är mycke jag vill göra, de kan jag lova er... Mycke mycke mycke.

Något jag bara tokälskar är att sitta framför Deviantart.com och bara kolla på alla underbara bilder från världens alla hörn och bli inspirerad. Kolla bara PÅ DESSA HÖSTBILDER. Är de inte heeeeeeeeeelt breathtaking?


Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!