Ho ho...

Vardag • 2012-03-11 • 20:58:14

Hej hopp.
Bloggen har ju varit rätt o-uppdaterad på sistone! Orsaken är att jag helt enkelt inte har orkat. Det blev droppen när jag redan var deprimerad en gång för någon vecka sen, och sen så satte jag mig framför datorn och såg alla andras fina bilder och bloggar och då bröt jag ihop. Prestationsångest? Isch... Så nu har jag lagt ner det här lite känns de som. Kommer säkert publicera bilder när jag väl ger mig ut o fotar, har inte blivit så mycket sånt heller tyvärr... vad gör jag egentligen om dagarna? Sover, är i stallet, pluggar... Livet de! 

Önskar att jag kunde vara en sån där bloggare med härlig layout och breathtaking pictures, men jag är inte sån. Jag vill vara, och har försökt, och ni ser ju hur det ser ut? ;) Så jag tänker blogga på i min egen takt och bara tänka på mig själv, inte att jag ska leva upp till allt som ni läsare vill. Förlåt! Men jag tänker för en gångs skull vara lite ego! :)



Skickade kommentarer
Postat av: Anna H

De tycker jag låter jävligt bra stumpan! <3

2012-03-13 @ 20:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!