Hoppa är roooligt

Seven Seat ♥ • 2012-06-03 • 20:33:06

Idag bestämde jag mig för att skutta lite med lillhästen. 
Han kändes jättefin från början - samarbetsvillig och stabil, inte sådär hispig som han helt plötsligt kan bli när han är på det humöret. Trots att han fick vila igår!

Gjorde inget avancerat, utan hoppade ett litet räcke på 60 i galopp i båda varven och tränade bara på att det skulle flyta på. Kändes super idag och det va jätteroligt. En bra början!




(han hade lite svårt att stå stilla)

Skickade kommentarer
Postat av: Emma

sv: ska du säga mandis, din blogg är ju grym!<3



Känns som att det går frammåt för dig och sevvis igen? :) han har verkligen blivit superfin.

2012-06-04 @ 17:03:12
URL: http://horseesandphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!