En liten statusuppdatering om Seven kanske?

Seven Seat ♥ • 2012-06-03 • 13:31:47

Det va väldigt länge sen jag skrev nåt om Seven här!
Vet faktiskt inte varför jag inte skrivit så mycket, men hur som helst går det bra. Han är i en bra form (kanske rentav den bästa hittills) och det känns verkligen som att vi har kommit en bit till! 

Galoppen behöver dock mycket mer jobb, och även hoppningen. Men dit har vi inte riktigt kommit tillbaka till än efter vintervilan som blev. Traven och signalerna där sitter som en smäck, men inte galoppen ännu... Sakta men säkert jobbar jag på den, men med min jäkla mentala spärr går det inte särskilt bra ;( Den som sätter stopp för alla utmaningar. GRR jag blir tokig på den! 

Den 9 juni (nästa lördag) är det Pay and Jump i Dannemora, och jag vill gärna åka på den - men vet inte om Seven pallar det. Jag har ju bara hoppat några enstaka gånger i år och han har tappat tekniken lite... Vi får se! Kanske blir uppbokad i helgen också med en flytt och då går det ju hur som helst inte. Den 24 juni är det hopptävling i Dannemora, om dom får några arrangörer till den - då åker jag! Tror jag startar 80 då :)

Ska försöka få några frescha bilder på kuselusen idag!

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!