Sovit en bit i stallet

Vardag • 2012-07-27 • 19:09:52

Hej hopp på er!
Igår åkte jag o Freddan till stallet för lite sen kvällsridning (faktiskt lite roligt förutom att man blev lite trött. och det var mörkt oxå), och sen sov vi över och idag - i hettan - red vi barbacka (utan skor oxå hihi!!) ut i skogen en bit. Vad roligt man kan ha ibland :D Så roligt. Kom nyss hem från stallet, väldigt skönt att ha varit där heela dagen :) plockat lite svamp har jag oxå. Hittat mitt flugpannband till grimman i hagen. Perfekt!

Imorgon blir det inget stall alls dock. Vi ska åka o fira syrran på Lidingö och innan de ska jag o den andra syrran spendera lite tid i stockholm :) jag ska kika på ett par fina skor :D

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!