Ridsport från London den här veckan

Vardag • 2012-07-29 • 18:59:39

Jag blev så förvirrad av alla olika tevetablåer som sa det ena och det andra om när den var ridsport från OS, så jag bestämde mig för att kolla upp saken noggrant... Eller ja, ganska noggrant hehe :P

Imorgon, måndag, är det ganska mycket. Det står att det är fälttävlan, men vet inte vilket moment det är. Tiderna är iaf:
13.45 - 16.00? Kunskapskanalen.
16.00 - 18.40. Kunskapskanalen.

Tisdag är det bara mellan kl 13.15 - 14.10 och visas på Svt1.

Faktiskt så har jag inte hittat ngn ridsport från de andra dagarna i veckan som kommer. Man är ju liksom lite nyfiken på hoppningen :) Det kan ju också vara så att jag missat nåt. Om ni vet nåt mer får ni gärna säga till så skriver jag till det :)) Kom ihåg godiset och att bänka dig framför teven i tid!!! :D

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!