Mycket har gjorts

Vardag • 2012-01-15 • 15:21:50

Och mycket ska göras!
Idag har jag känt värsta lusten att få saker gjorda (trots att jag tog en sovmorgon [som jag inte skulle] som brukar göra mig slö) och faktiskt, jag har fått lite gjort som jag velat! Jag har pluggat matte, duschat, städat badrummet, tagit några självporträtt i den iskalla skogen och putsat mina lädersaker. 

Vad mer ska göras då?
Jag ska städa mitt rum, jag ska putsa lite mer och jag ska åka till min lilla pollehäst! Det blir bara en snabbis idag. Fixa boxen, pussa och borsta på hästen och kolla igenom benen. Han är på bättringsvägen, trots att hovbölden inte visat sig ännu... Vet inte vart den tagit vägen och jag vet inte om eller när den dyker upp... Men just nu är det bra med kuselusen, vilket gör mig lycklig!


Vad tycker ni förresten om bloggens nya utseende?
Gjorde den sent igår kväll. Ville bara få upp ngt nytt, så det blev lite slarvigt gjort. Ska finputsa på den mer, kanske byta ut ramarna osv.


Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!