Förlåt för dålig update

Vardag • 2012-01-22 • 16:57:40

Hej hopp!
Förlåt för att jag har varit lite död de senaste dagarna, men det har varit så mycket så har inte ens hunnit slå på datorn, haha!

I fredags var jag på min APL-plats (praktik) för första gången, och stackars Tina (min handledare) va jätteförkyld så de blev rätt chill. Fick mocka och fodra och borsta på söthästarna och behandla deras mugg. Sen mellan det så snackade vi massor! Trivs bra där och tror att det här kommer bli supergrejt.

Igår på eftermiddagen drog jag och några fler till Jälla och kollade på Jens Fredricson när han hade clinic. SÅ GRYMT BRA! Asså, vette tusan hur man ska beskriva det, det va så härligt och inspirerande och han är så smart och har en sån sund syn på hästar och ridning. Jag vill bara banka mig själv i skallen att jag inte tog med kameran så jag kunde filma eller fota. Varför varför varför gjorde jag inte det? 
Aja, det va så jäkla maffigt. Dessutom satt vi nere på långsidan, inte uppe på läktaren. Dom hade placerat ut några stolar i två rader som man fick sätta sig på om man hann (vi åkte dit rätt tidigt) och fick platser längst fram. Så vi blev nerstänkta med ridhussand när Colmar, Jens übersnygga hingst, blev lite smått förbannad efter ett språng och började kicka så att sanden bah for. Skoj! :D 

Idag red jag lektion på Flingan och jag / jenny jobbade frenetiskt på min sits. Den har skitit sig lite så nu måste vi ta tag i det här stora problemet... Nu dock, ska jag träna! hej på er!


(det är inte Colmar på bilden)

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!