Shopping nom-nom

Vardag • 2012-02-20 • 21:00:32

Mår mycket bättre nu, hihiho!
Så skönt med lov - och när folket hemma jobbar så man får huset för sig själv. Plötsligt får man värsta lusten att fixa disken och tvätten - hur konstigt är inte det?


Ridningen gick bra idag. Gjorde lite allt möjligt, men mitt mål var att få Seven genomarbetad ordentligt och att "han inte var ute o motionerade mig" som Jenny säger. Ganska ofta var han det, och det är så jäkla svårt att veta hur den egentligen ska kännas när man bara rider sin egna häst hela tiden och inte skaffar hjälp utan bara kör på helt själv. Så jäkla svårt! Då är det bra att ha en Jenny som man kan diskutera med. Då längtar man till nästa dag när man får rida igen :D

Åhhh har fått värsta shoppingabstinens nu igen... Rumpa! (försöker hålla mig från fula svordomar...)
Inte är det bättre för att Horze har kommit ut med en ny kollektion. Så många kläder/schabrak/osv jag vill ha. Urk vad jobbigt. Har ju inte precis mycket pengar att röra mig med (jag är alltid fattig) men jag vill sååååååå gärna ha dessa där kläder. Ridbyxor, pikéer, schabrak, strumpor, tjocktröjor... Byebye Hööks vad gäller kläder, helt klart. Synd att inte Horze har en butik i Uppsala. Eller nej, det är nog lika bra. Kan ni tänka er hur fattig jag skulle vara ?


Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!