Pullarnosgrimma strl Ponny säljes

Till salu! • 2012-08-10 • 22:14:00

Säljer en brun pullarnosgrimma storlek ponny. Endast provad (men storleken passade inte).

Otroligt mjukt och fint läder med vackra detaljer. Mässingspännen. Köpt från Sharpman för ca 200 kr.
Mitt pris: 160 kr INKLUSIVE frakt :))

Är du intresserad? Skriv en kommentar eller maila mig på [email protected]





Skickade kommentarer
Postat av: Cornelia Seger

Hej!
Är den fortfarande till salu?
Är mycket intresserad.
Har även skickat mejl till dig som du kanske inte sätt?
Hör av dig!
Cornelia

[email protected]

2012-08-25 @ 00:06:42
URL: http://dressyrliv.bloggplatsen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!