*Snörvel*

Vardag • 2011-09-13 • 19:38:15

Hej. Jag är fortfarande sjuk.
Och dessutom är jag helt blåst (ja, mer blåst än vanligt. Tjoho). Trött som satan, febrig, röda ögon, matt, förvirrad, tankspridd, nysig, snörvlig, hostig, rasslig, hes, mår illa, fryser, huvudvärk, kallsvettig etc etc. Mys där. Sorry men måste få klaga ibland :( inte roligt nu. Inte roligt.

Hade fotografering i skolan idag, och BAJS! När ni som kommer få Gymnasiekatalogen får se NB1/Realgymnasiet kommer ni undra "Nejmen herregud, vad är det för zombie som står där?". Jo kära vänner, det är ju jag! Tror inte att någon av bilderna blev bra (profil, klass och enskilt) men jag orkar faktiskt inte bry mig. Jag kan ju inte göra så mycket åt saken nu precis...

Och eftersom jag inte mår toppen så blir det mera dega framför teven än att sitta framför datorn, och konsekvenser av det blir ju färre inlägg och sämre uppdatering här på bloggen tyvärr :( Har fått några "uppdatera mera" och jag gör så gott jag kan! :D När jag sätter mig här är det det enda jag gör, hehe. Har bilder på lager, både flera gräsbilder och även bilder/filmer (filmerna läggs endast upp på facebook) från Pay and Jumpen i söndags. Har inte ens laddat ur bilderna än, men jag tror jag gör de imorn :) Ska nog få lite tid till de då hoppas jag...

Nåja, nog med text, haha! Men nu vet ni hur de ligger till med mig iaf :)
/Mandie

Skickade kommentarer
Postat av: Anna H

tihi :P kände att ja var tvungen att kommentera eftersom ja tjatade på dig xd <3

2011-09-13 @ 19:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!