Årets stubbåkerbilder!

Snoozam på hästryggen • 2011-09-04 • 16:23:01

Idag red jag på en mysig stubbåker i närheten av stallet :)
Anna (och Fredrik) följde med, och Anna fotade mig hihi! Jag hade asroligt med min lilla turbogalning, som (nästan) alltid! Så rolig att rida nu oxå! Väldigt stark ute på åkern/i skogen, men väldigt lyhörd ändå :) Den sista tidens dressyr har nog gjort susen! Men han är fortfarande ruskigt stark, men nu har jag ju köpt ett jaktkandar. Däremot va det ju så smalt, så pappa har lovat att han ska bända ut de lite :) han ska bara göra de oxå, haha :p ska bli intressant och se hur han blir med det :)) !

Nog med snack, här kommer bilderna!


























(Visst ser jag jättestor ut på den här bilden? Han ser ut som en liten C!) uppe asså ;p






Alla bilder är fotade av Anna Holmström med SONY Alpha200 + Minolta 100-300mm
Samma bilder finns i större format (men sämre kvalité) på Facebook! Klicka HÄR!

Skickade kommentarer
Postat av: Matilda

Nej vilka fina bilder! Ser jättemysigt ut :D

2011-09-04 @ 18:04:49
URL: http://blueanemone.blogg.se/
Postat av: CarroBarr

haha skrattbilderna var ju bäst!

2011-09-04 @ 18:31:29
Postat av: Emma

hhaha, gillar att det var sjuuukt mycket bilder! bra där amanda<3 blev till att skrolla, skrolla!:)<3 du och din häst är ju riktigt fina tillsammans

2011-09-05 @ 21:52:45
URL: http://horseesandphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!