Det kliar i fingrarna

Vardag • 2011-10-18 • 19:24:17

Just nu är jag jättesugen på att ge mig ut och fotografera hösten.
Dock är ju inte vädret så väldigt lockande, idag har det regnat och blåst och regnat ännu mer och jag har en grym huvudvärk som inte vill ge sig.. 
Denna vecka jobbar jag på hunddagis, och det är faktiskt inte jätteskoj att promenera med hundarna när det regnar och blåser och de blöta kläderna kyler ner en totalt. Men men, det va underbart att få komma hem och ta en varmdusch och sätta sig framför teven med: en kanelbulle, en vaniljbulle, en chokladboll, ett glas mjölk och massor med myskläder! :)

Hoppashoppas det inte regnar imorn så att jag kan gå ut o fota lite. Har kanske några bilder på lager, men jag orkar inte redigera gamla bilder, jag vill ut och fota NYTT!

Vi får se imorn hur det blir :) Kanske vill jag bara sova då, haha! Eller så måste jag plugga lite :p vi får se!

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!