Värme

Fototävlingar • 2011-05-10 • 17:07:49

Tänkte vara med i Tvspelsweb's tävling denna vecka oxå (ska se till att vara de varje vecka haha). Temat är Värme. Egentligen är ju temat väldigt brett, det finns så många olika definitioner av "värme", men jag kör på en bild som man kanske tänker på det första man tänker när man hör ordet Värme - solen.
Solen är ju ändå vår största värmekälla, som vi inte överlever utan. Så jag tänkte hedra den vackra solen, genom att tävla med just solen som motiv! :))
Jag tävlar om ett motljusskydd, och här är länken: http://www.tvspelsweb.se/kamera-tillbehor-motljusskydd-c-145_107.html


Skickade kommentarer
Postat av: Emma

satsa på fotograf kanske?:D du är så sjukt duktig

inte alla som fotograferar/redigerar så j'''a "om man får säga så" bra som du:)<3

2011-05-15 @ 13:14:22
URL: http://liiveyourdream.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!