när man inte har någon fantasi blir det en sån här rubrik

Seven Seat ♥ • 2011-05-20 • 19:43:56

Idag är jag lite trött :p och kanske lite tankspridd x) Men jag va fett sugen på att rida, och när jag väl red lillhästen (som stått i 2 dar...) så gick allt PRIMA! Hade en asbra känsla, vilket jag väldigt ofta får när jag inte ridit på länge :) Sitter bra och jag är ypperligt lyhörd för hästens alla signaler. Känslan är på topp, med andra ord!
  Trodde att hästen skulle vara nåågot pigg idag, men han va lite trött efter att ha gnagt så mycket gräs i nya gräshagen, så han va lika fokuserad och samarbetsvillig som jag va ridsugen :D Så det blev ett lyckat pass idag :') Dock red jag bara i 20 min (hur lyckas man rida i endast 20 min??!!) men dedär 20 minutrarna va riktigt bra :) Så de behövdes inge mer! Dessutom hade jag inte tänkt rida hårt idag, bara rida igenom hnm och försöka få till en bra form :) Och det lyckades jag med! Glad tjej här ;)

Haha hade tänkt ta några bilder på kusen och lägga upp i inlägget här, för att få lite mer liv i alla tråkiga inlägg utan bilder... Har insett att jag är rätt seg på att lägga upp bilder :o Och jag tycker ju själv att det inte är värt att läsa andras bloggar när det inte finns några bilder, så vad tror jag egentligen om min egen? ;o Nej, skärpning amanda. Rackarns satunge :p
Men såklart glömde jag ju det, när hästen va ute i hagen o allt. Så då tänkte jag gå ut och ta en bild när han va i hagen, men då va han borta :p i skogen nånstans x) Så då sket jag i de :p hehe. Bus!

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!