Åhnej vintern är tillbaka! Eller ... ?

Redigering • 2011-05-22 • 14:15:34

Ja, har ni sett något sånt här förut? :o Aldrig förut har det varit snö på min födelsedag (alltså igår :p)! Jag som ville ha sommar!

HAHA neej jag skojar med er! Det är inte vinter :D DET ÄR ETT IR-FILTER!!! :D



Jag fick alltså ett IR-filter i present igår, och bildern blev så satans häftiga :D Den där ovan är redigerad (först va den röd), och det är inte lätt, men det är kul :D Älskar det hur mycket som helst .. KÄRLEK!

Skickade kommentarer
Postat av: ~HiLLe~ FOTO&HÄST

Hahah shiet häftigt! :D Fler IR filter bilder! :)) Du skulle inte kunna skriva lite om typ vad det är? (x

2011-05-22 @ 15:40:39
URL: http://tantparkkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!