Tillbaka från lägret!

Snoozam på hästryggen • 2011-06-17 • 21:55:49

Hej allihopa! :D Nu är jag tillbaka från ridlägret i Joneberg som va sjukt kul som vanligt :D Dessutom har jag lärt mig MASSOR och veckan har gått så vääldigt fort :( Tråkigt! Men allt varar ju inte för evigt... :p

Hade inte med mig systemarn' men jag plockade med mig lillkameran och filmade lite. Vi red ju mest i ridhuset, vilket betyder att ljusförhållanden var dåliga så filmerna är typ svarta :/ Rackarns! Men det finns några roliga filmsnuttar från i söndags när jag/Seven och Lollo/Windy red i fårhagen och busade loss. Anna filmade och hennes garv är ju bara såå underbart!

Men jag kan inte göra något konto på youtube (sjukt frustrerande), för att pappa har ett Google-konto som jag lixom inte kommer åt ;o Kanske kan fixa det på någon annan dator, har inte testat det än.
Är det nån som vet om det finns ett annat YT-liknande grejs så att man kan visa filmer här på bloggen? :)

Hehe, tillbaka till ridlägret :D Som sagt, jag filmade mest, och de enstaka bilder som togs med min kamera blev ju dårå inge bra ;) Såklart. Men Hille fotade massor med sin kamera, och jag tycker verkligen att du ska kolla in hennes blogg. Bilderna lär dyka upp där, eller på fb, eller på bdb (elr ja, dayviews). Dessutom är det för övrigt en awesome blogg som jag definitivt tycker du ska följa :)

Som tröst att ni inte får se några bilder från lägret här på min blogg, så bjussar jag på några bilder som Lollo fotade den 11/6 när jag red Seven - i typ 40 grader varmt. Så det gick inte så bra att rida :p men ni får några bilder ändå :)) !!







Juste, maha. Idag som avslutning hade vi en tangeringshoppning (ja, hur stavas det egentligen?), där man ska hoppa banan två ggr och försöka matcha den första rittens tid andra gången man rider. Seven va gryyymt duktig - den här veckan har hjälpt oss sjukt mycket. Tack underbara Jenny! Lite skoj att jag bara hade 0,07 sekunders skillnad haha :p fick 4 fel i andra ritten, men det tar jag ju såklart på mig - jag bråkade med honom i handen, han slog me huvudet men bromsade inte in. Sen kom hindret och han såg det lite för sent, så han rev. Inte grovt, men en tillräcklig touch för att bommen skulle ramla ;) Duktiga pollehäääst ♥


Skickade kommentarer
Postat av: ~HiLLe~ FOTO&HÄST

Skeeta härliga bilder på dig å Seven! :D

Annars så finns det en annan variant, ganska populär i bloggvärlden -> Videofyme -> http://www.videofy.me/ :)) Om du kan skulle det vara kuuuliigt med film!

2011-06-18 @ 17:04:24
URL: http://tantparkkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!