Översvämning på insidan

Vardag • 2011-06-25 • 20:09:29

Idag har varit en smått jobbig dag, har varit på dåligt humör, av både kända och okända anledningar...
Dagen började bra, men irriterande saker visade sig för mig en efter en och tillslut så orkade jag bara inte mer. Är väl lite bättre nu, men har huvudvärk och frossa - inte kul! Får hoppas på att morgondagen är bättre, och framför allt: tänka positivt.

En av anledningarna till mitt dåliga humör var att ridningen inte funkade idag.
Hoppade lite, försökte mig på en övning som gick skit. Den borde ha varit bra för Seven, men det gick inte idag. Han blev stressad, och jag hade inte den riktiga orken att vara förstående. Jag tog iaf förnuftet till fånga och avbröt innan både jag och hästen fick ett nervöst sammanbrott. Arbetade i skritt på att få hästen lugn och sansad, och det blev han till slut! Så hästen blev glad till sist, men inte jag. Suck.
Imorgon blir det klättring i skogen för att komma tillbaka till lugnet :)

Jag är sjukt fotosugen, och om jag inte ska måla imorn så tar jag definitivt en promenad med kameran. Fotar allt möjligt, det som dyker upp framför kameran. För det som dyker upp vill väl antagligen vara med på bild, inte sant?

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!