Bus i fårhagen

Film och Videoklipp • 2011-06-19 • 15:00:40

Här kommer några härliga filmer från förra söndagen då jag och Lollo red bort till underbara fårhagen på Seven och Windy för att busa lite :D
Anna följde med med min kamera och filmade oss lite. Dock är filmerna väldigt skakiga, haha, för de va lite mycke mygg så Anna kunde inte hålla kameran stilla ;p






Skickade kommentarer
Postat av: ~HiLLe~ FOTO&HÄST

Huhuh, vad kul det ser ut! :D

Du skulle inte kunna lägga upp filmer från ridlägret här eller fejan. Eller skicka om du får tid (om det går och skicka?)!

2011-06-22 @ 18:46:04
URL: http://tantparkkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!