Slappardag

Vardag • 2011-07-31 • 18:03:42

Idag har varit en riktig slappardag.
Men jag gick upp i tid och åkte till stallet, så smart! Så jag hade hela dagen framför mig att göra precis vad jag ville ;D

Det gick faktiskt grymt bra att rida Seven. En toppkänsla hade jag, och det är så kul att rida då! Är sugen på att rida framför kameran igen, men då måste jag först hitta fotograf, och sedan måste Seven banta lite först. Han är hemskt tjock.

Idag drog jag, syrrorna+tommy och pappa till en liten sjö och badade lite. Till och med badkrukan jag badade, och det va faktiskt jätteskönt.. Tacka vet jag sommar ♥ varför har jag inte badat mera den här sommaren? Bassning på dej Amanda.

Sen har jag typ ugglat här framför datorn, och inte fått nåt gjort, i stort sett. Jag har insett att jag är ännu tokigare i kläder och skor än vad jag trodde jag var, och jag har förälskat mig i några skor från Acne, och ett par från sixtyseven. Inte så konstigt dock eftersom det var ett par acnekopior ;) Och ja, dom va 2000:- billigare, haha! Ganska lika sånna jag redan har, fast ändå inte. Samma slags sko, men anna modell och hela dedär detaljköret. Längtar efter att få gå i mina ankelboots! Och ja, det är ett par acnekopior. Hihi!

Bjuder på två bilder från Visingsö, på pollarna som drog vår soffvagn i ca 3h. Söta små djur!



Nu ska jag göra nåt vettigt, eller kolla på ett avsnitt av True blood! ;D

Skickade kommentarer
Postat av: ~HiLLe~ FOTO&HÄST

Skulle suuuper gärna fota dig någon gång ifall du skulle vilja, hihi! :D



SV: Hmm, jag vet faktiskt inte riktigt. Men man kan iaf käna pengar på Videofy me, haha. Kanske mest drf jag är med där. x)

2011-07-31 @ 21:27:29
URL: http://tantparkkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!