Borta bra, men hemma sjukt bäst

Vardag • 2011-07-22 • 19:00:54

Heeeej!! Nu är jag hemma från semestern igen, mohah!
Så nu blir det mera uppdatering, tjohoo! :D Har typ 3.000 bilder att gå igenom som bland annat jag fotat under dessa två veckor vi varit borta, så förbered er på en fotobomb... Mehe.

Jag har haft det finfiiint, och har sett massor med fina saker. Massor! Vi har åkt på östkusten och har besökt platser som Öland .. öhm, Gränna.. Kalmar! hum.. Simrishamn? Ystad! Typ. Lite flera men jag kommer inte ihåg vad allt heter :D hihi. Jag har storkoll ;)

Och shit. Natten till idag va bannemej inte rolig. Det åskade som satan (och jag har en viss känsla av att åskan inte bara va över vår lilla camping?) och det blinkade hela tiden. Blixt varannan sekund ungefär. Mys. Det mullrade så mycket att husbilen vibrerade - gosigt!

Imorn åker jag till stallet och träffar min lilla plutthäst ! ♥ Har saknat honom sjuuuukt mycke .. SJUKT!

Nu ska jag kolla igenom bilder.. heh

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!