SKO maha

Övrigt • 2011-08-22 • 19:32:52

Jag (eller egentligen syrran) har hittat en sko som jag vill köpa SÅHÄR MYCKET!!!
Syrran Carro och jag älskar skor lika mycket, och hon blev avis på mig när jag köpte mina bruna ankelboots av märket sixtyseven. Men nu är det min tur att bli avis!

Hon har nämligen köpt ett par svarta "hästskor", som jag så fint kallar dem. Ett par Vagabond-skor i mocka, typ. Men jag ska ju ha läder :D Hihi. Och gudars, dom är SÅÅÅÅHÄR sköna! Kostar dock 1000:- så jag måste fundera ett tag...



Skickade kommentarer
Postat av: CarroBarr

Inte "mocka typ" utan det är NUBUCK som är en sorts getskinn hehe. STOOOR skillnad :P men seriöst köp ett par dom va hur sköna som helst. har haft dom hela dagen på jobbet och jag har inte ens lite ont i fötterna!

2011-08-22 @ 20:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!