Säva Ridcenter

Vardag • 2011-08-22 • 17:43:20

Idag har vi haft sk profildag i skolan, och då va hela hästklassen på Säva Ridcenter.
På eftermiddagen red vi, och jag fick rida ett sto på 167cm som heter Tequila :P Stor och svart med en annorlunda galopp :P hehe. 

Precis som vanligt överarbetade jag, så hon verkade inte så glad på mig. Men hon va faktiskt svår att rida, och jag hittade inga knappar. Min ryttarkänsla är ju inte den bästa, så jag hade inte förväntat mig att det skulle gå bra haha :P Och hon va riktigt märrig i boxen, haha! Höll på att få psykbryt på henne, men jag höll mig lugn och såg henne som en utmaning bara. Vad ska man annars göra, liksom? :P
Tror att jag kommer rida henne nästa gång oxå, och kanske gången därpå. Anna sa nåt om att man skulle lära känna hästarna och så :) Och det låter ju bra! Hoppas bara att jag hittar några knappar på den där damen, annars får jag psykbryt, kan jag tala om!


Klicka på Tequila (bilden uppe) för att komma till hemsidan!

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!