Dressyrträns No.1

Hästprylar • 2011-08-24 • 20:39:12

Haha, väl inne på Hööks hemsida kunde jag ju inte sluta titta på alla träns.
Jag vet, jag är galen i träns! Har ju precis köpt ett nytt som jag är jättenöjd med, och nu kikar jag igen :D hihi

Hittade iaf det här tränset (nedan), som jag inte tänkt så mycket på tidigare. GRYMT FINT hörni! Den vita paddingen skulle passa Seven grymt mycket. Och med ett vackert pannband till det. MUMMA! Nu ska jag bara köpa en svart dressyrsadel så köper jag nytt träns och pannband oxå, hihihihihihihi. Trots att jag redan har xD 




Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!