Pay&Jump

Seven Seat ♥ • 2011-04-29 • 22:06:59

Taggar som attan inför Pay&Jump'en imorn i stallet! :D Ska vara med tsm med Seven och vi ska hoppelihoppa 70cm :) Känns lite nervöst eftersom jag fortfarande är sjuk och jag är rädd att jag inte kommer orka så mycke :( men jag ska iaf försöka :) vi får se hur allt artar sig! Har sagt åt mamma att filma mig och fota, iaf på framridningen eftersom de är lite mörkt i ridhuset... Men lite bilder ska det väl bli tycker jag!

Idag blev det träning i skogen, upp och ner i backar och så fick han träna på att sätta ner fötterna försiktigt bland stockar och sten. Hjälpte inte så mycket, han var lika klumpig som vanligt -.- Men aja, övning ger färdighet och jag ska göra det mycket oftare!

Nu ska jag sova, så att jag inte sover imorn när jag ska hoppa :p haha. Klockan är ju mycket ju.. Shiiiiet :p go' natt på er allihop. Hoppas de va lite kul med ett HDR-inlägg :)) Jag tyckte de va kul att göra den iaf! :D


Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!