Jättenöjd med hoppningen

Seven Seat ♥ • 2011-04-30 • 14:15:58

Idag va de Pay&Jump i stallet dårå :)) Usch, kände mig inte alls i form imorse. Mådde illa och kunde knappt äta nåt till frukost, dessutom har jag fått en baad hosta o.O
Men jag sket i det lite, körde ändå :) Tänkte som så, att jag ger upp när magen vänder sig eller det svartnar framför ögonen, men det gjorde aldrig det, haha :D Det var bara benen och hjärnan som va sega, annars va allt prima med mig! Det enda jag var rädd för, var att jag inte skulle orka något när jag väl var inne på banan o hoppade.. Men det ordnade sig finfint :) Gjorde några volter för att vinna tid och mark att lugna ner hästen som SÅKLART tyckte att man skulle rejsa genom hela banan :p Fick 8 fel (tror jag) men jag är sjukers nöjd ändå ♥

Hästen va så fin idag ♥ Snäll mot mig och... Ja. Helt enkelt underbar ♥ Min lilla prins !
Mamma o pappa försov sig lite, så dom tog inte med någon av kamerorna. Dom trodde att jag redan ridit och att det inte fanns nåt att fota :p Mina föräldrar i ett nötskal. Pappa fick 1 bild på mig på framridningen, och sen filmade han ritten. Får se om jag laddar upp dem :p Filmen laddas isf upp på Fb, jag har ju inget konto på YT och orkar inte skaffa nu :p haha latmaaask x)

Skickade kommentarer
Postat av: ~HiLLe~ FOTO&HÄST

SV: Haha, tiick. NI var superduktiga, Seven såg riktigt lugn ut på framridningen ! :D

Mamma/pappa/(syrran?) tog bara på när du skrittade.. :/ (Som med typ alla andra förutom på Agnes, Elvira och jag) Vill du ändå ha bilderna? :p

2011-04-30 @ 15:27:23
URL: http://tantparkkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!