Förkylningsonsdag

Vardag • 2011-04-27 • 16:55:38

Ja. Precis som jag trodde så blev jag sjuk. Väldans sjuk :(
Var vaken hela natten pga illamående och halsont, somnade inte förrän 7, och då tyckte jag att jag lika gärna kunde stanna hemma från skolan. Så idag har jag suttit i soffan. Tittat på det ena brittiska programmet efter det andra (+ ett amerikanskt, + lite nyhetsmorgon) och jag mår sämre o sämre o huvudvärken och värken i ansiktet gör mig galen. Rastlösheten och yrseln gör mig galnare och snoret som rinner och det hårda hudhållspapperet som river sönder min näsa gör mig galnast. Underbar dag. Jipp-i. Vet inte vad jag ska hitta på, riktigt. Orkar ingenting ... BAAJS. Ska försöka titta på ett avsnitt av Vampire Diaries senare, fast jag tvivlar på om jag kommer kunna koncentrera mig.. Aja. Whatever. Har nog bestämt mig för att beställa en Ben&Jerry's när folket här hemma åker ner och handlar :) Någonting måste man ju göra. Äta. Haha. Bästa medlet mot förkylning = glass :D

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!